HTML

Automodell

Az autómodellekről szeretnék itt írni. Lesz itt szó itt majd többek között az alábbi márkákról: Norev, Greenlight, Bub, Premium Classixxs, Minichamps, Atlas, Solido, IXO, Provence Moulage, Universal Hobbies, Brumm, Kyosho, Rex Toys, Edison, Cararama, Oxford Diecast, Autoart, Corgi, Schuco, stb...

Friss topikok

Linkblog

2010.04.02. 10:43 norev.hu

Végre megjöttek a 3 inches munkagépek!

Amióta tavaly felröppent a hír és láttam pár "szánalmas" fotót a gépekről, azóta várom, hogy végre kezembe foghassam a Norev legújabb kisautóit. A 3 inches kategóriában igazán csak a Siku versenyzett eddig ilyen típusú gépekkel, bár jómagam utoljára közelről csak a régi Matchboxból láttam hasonlót. Azt, hogy milyen sikerre számíthatunk itthon, szerintem nem kérdéses.

Két féle verziót dobott piacra a Norev: az egyik a mezőgazdasági kategória, a másik pedig az építkezéshez használt munkagépek.

Mindkettőben jót alkotott a francia márka. Nincs olyan gép, amelynek ne lenne valamilyen alkatrésze, amely mozgatható. Hajlanak a markolófejek, dőlnek a fülkék és a platók, stb... Mindezt természetesen a jól ismert Norev minőségben és árban! 

Pár fotó ízelítőül:

3 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://automodell.blog.hu/api/trackback/id/tr931888926

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dorean 2010.04.02. 17:32:56

Volt szerencsém ma közelről is megcsodálni őket!
Kifogástalan darabok mind!
Ugyan egy Retro Renault 5 Turbo-t hoztam ma el, de érik egy munkagép-beruházás is. :)
Per pillanat a Retro sorozat izgat a leginkább. A 205-ös Peugeot-ról lecsúsztam, vagy lesz még?

Másik 3inch-kérdés:
az új autók közül lesz valamelyik boltban Lancia? Külföldi fórumon láttam a Deltat, Musat, és Ypsilont is.

norev.hu · http://www.norev.hu 2010.04.03. 00:57:10

@Csabi131: Szia Csabi 131! Valóban szép darabok, köszönöm! :-) Ha a kicsi piros színű 205-re gondolsz, szerintem a MOM Parkban még van, legalábbis valamelyik nap még láttam. Az Eurocenterben voltál? Ha bemegyek a Momba megnézem neked.
Én még nem láttam a Lanciákat, bár ha sima utcai autók voltak, akkor lehet, hogy a Show Room frissítésében lesz ilyen. Majd rákérdezek Norevéknél.
Üdv, Tamás

Dorean 2010.04.08. 19:43:00

Szervusz Tamás!
Köszi!
Megnézem majd a MOM-ban. Még mielőtt felifgyeltem volna a 205-ösre, voltam ott, de majd "visszatérek". :)
süti beállítások módosítása