HTML

Automodell

Az autómodellekről szeretnék itt írni. Lesz itt szó itt majd többek között az alábbi márkákról: Norev, Greenlight, Bub, Premium Classixxs, Minichamps, Atlas, Solido, IXO, Provence Moulage, Universal Hobbies, Brumm, Kyosho, Rex Toys, Edison, Cararama, Oxford Diecast, Autoart, Corgi, Schuco, stb...

Friss topikok

Linkblog

2010.03.17. 19:30 norev.hu

Meglettek az elcsatangolt kisautók!

Ma nyakamba vettem a repteret ismét, hogy az eltűnt rendőrautók után nézzek. Csekély három órányi vitatkozás, magyarázás után elértem, hogy visszanézzék a videót arról, ahogyan tegnap átvettem az árút. Nos, a biztonsági főnök szerint valóban hiányos volt a paletta lezárása, de jegyzőkönyvet nem volt hajlandó írni erről. Ezután kértem egy főnököt, akivel telefonon beszéltem, majd miután elhagytam az objektumot, visszahívott, hogy van itt két darab gazdátlan doboz, nézzek már rájuk. És láss csodát, meglett a két doboz. Csak egy dolog nem megy a fejembe, hogy ehhez miért kellett ott töltenem összesen 4 órát és miért csak a nagyfőnökkel való telefonbeszélgetés után "derült ki", hogy van ott két kóbor doboz.

Mindegy, a lényeg, hogy meglettek a First Response Replica rendőrautók, amik annak rendje és módja szerint a boltba kerülnek hamarosan! 

3 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://automodell.blog.hu/api/trackback/id/tr641847850

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PMGabi 2010.03.19. 14:39:54

Szia, Tamás!
Gratulálok az új bolthoz!
Jó ötlet ez a blog, tetszik!
Nagyon tetszenek a rendőrautók, már nagyon kiváncsi vagyok rájuk élőben is. Jó, hogy végül szerencsésen megkerült az összes! Hétfőn szerintem megyek is arra. Addig is jó hétvégét!
Üdv!

norev.hu · http://www.norev.hu 2010.03.19. 14:47:30

@PMGabi: Szia! Köszönöm szépen. Neked is jó hétvégét! Üdv, Tamás

Almakorte 2011.04.09. 20:53:49

Én ezt egyszerűen nem értem. Megcsinálta 43-asban a Gearbox, a Road Champs, Welly és most az FRR is, de egyszerűen nem így néz ki ez az autó.

Szerintem továbbra is egyedül az IXO kapta el a Crown Vic stílusát. Az ő modelljük egyszerűen lélegzetelállító lett. Az előző generáció pedig talán a Cararama értelmezésében lett a legéletszagúbb.

A Chevrolet Caprice-t viszont nagyon hanyagolják a gyártók. Ami van, az sem üti meg a modellautó szintet sajnos.
süti beállítások módosítása